Je zou een stukje chocolade kunnen proberen.

Toegevoegd na 30 seconden:
Of wat choco
fremar
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Wat bedoel jij dan met 'choco'?
fremar
9 jaar geleden
blijkbaar is dit vlaams...ken hier het nederlandse woord niet voor...vloeibare chocolade pasta voor op de boterham
Amadea
9 jaar geleden
Oh, chocopasta! In wikipedia staat inderdaad dat het in België choco genoemd word.
Wouter2011
9 jaar geleden
Hartelijk dank! Ik zal het proberen!
Bij de huismuis is kaas en spek favoriet, maar ook chocola is zeer geliefd. Pindakaas werkt nog beter, beweren Amerikaanse muizenvallenverkopers. Het kost de muis moeite het laagje plakkerige pindakaas van de val af te snoepen, daardoor neemt de kans toe dat de val afgaat.